Opšti uslovi poslovanja i uslovi ostvarenja popravka u garantnom roku:

• Davatelj garancije (proizvođač) garantuje da proizvod ima sva potrebna svojstva za njegovu redovnu upotrebu u svrhu, za koju je taj proizvod namijenjen, ali ne preuzima odgovornost za svojstva proizvoda koja su nužna za specifičnu upotrebu ili obavljanje djelatnosti, koju je bilo potrebno posebno ugovoriti; odnosno koja pri ugovaranju kupoprodaje od stane kupca nije zatražena od prodavatelja, kao i za moguću izgubljenu dobit zbog nedostatka navedenih specifičnih svojstava.
• Garantni rok počinje teći datumom prodaje kupljenog proizvoda krajnjem korisniku, a dokazuje se predočenjem računa i/ili ovjerenog garantnog lista te uz detaljan opis kvara.
• Važeći garantni list je originalni garantni list koji je uz proizvod priložio proizvođač.
• Garantni list mora biti pravilno popunjen, potpisan i ovjeren pečatom od strane prodavača (prodavača krajnjem korisniku).
• Kvarovi na proizvodima pokrivenim garantni rokom biti će otklonjeni bez naplate, samo u slučaju, ako nisu izazvani mehaničkim utjecajem ili rukovanjem suprotno uputstvima za korištenje, od strane krajnjeg korisnika.
• Garantni rok na prodane rezervne dijelove je 180 dana. Ukoliko se kod popravke proizvoda ne ugrađuje rezervni dio, nego komercijalni artikl (npr. Filter pumpa), taj artikl ima redovno garantni rok koji počinje teći od dana isporuke proizvoda.
• Garantni rok na uslugu servisa je 180 dana, i odnosi se samo na indentičan kvar, tj. neispravnost iste komponente i ne obuhvaća funkcioniranje cijelog proizvoda.
• Svaki proizvod je nakon servisa funkcionalno testiran, skladno preporukama proizvođača.
• Standardna procedura popravka ne uključuje pranje i čiščenje proizvoda, osim ukoliko nema drugog načina popravke (na primjer: izmjena određenog stakla na akvarijumu)

Prijava proizvoda za servis, pakiranje i transport:
• Korisnik prilikom predaje proizvoda na lokaciji primopredaje, dobija reversni list kao dokaz o tome:
     1. šta je predao na servisiranje,
     2. u kojem obimu i u kojem stanju je proizvod zaprimljen.
• Preporučuje se da se proizvodi šalju bez dodataka, osim ako korisnik, ne smatra da je određeni dodatak povezan s kvarom. Svi dodaci koji se šalju uz proizvod, moraju se upisati na reversni list, prilikom predaje proizvoda.
• Dodatno, svi nedostatci (oštećenja, ogrebotine) moraju biti upisani kod predaje proizvoda.
• Završnu provjeru fizičkih oštećenja radi Aquarium Design servis prilikom preuzimanja proizvoda.
• Svi proizvodi koji se šalju bilo kojim oblikom dostave, moraju biti zapakovani na način, koji će onemogućiti oštećenja prilikom normalne manipulacije proizvodima.
• Dostavne službe imaju pravo odbiti preuzimanje proizvoda koji nije adekvatno zapakovan.

Popravci izvan garantnog roka
• Nakon zaprimanja i urađene dijagnostike proizvoda tražimo pismeno očitovanje po ponudi za popravak.
• Na odluku korisnika čekamo do 7 kalendarskih dana.
• Nakon isteka tog roka, reklamirani proizvod vraćamo korisniku uz naplatu troškova dijagnostike i dostave.
• Vrijeme od slanja obavijesti korisniku, odnosno zahtjeva za očitovanjem, do dobivanja istog, ne ulazi u ukupno vrijeme popravka, odnosno ukupno vrijeme popravka se produžuje za vrijeme čekanja očitovanja, ako isto prelazi 24 sata.
• Ukoliko korisnik odustaje od popravka, naplaćuju se troškovi dijagnostike prema cjenovniku.
• Ukoliko je proizvod na popravak izvan garantnog roka poslan dostavnom službom, isti se vraća također dostavnom službom, o trošku primatelja.
• Ukoliko se testiranjem proizvoda dođe do zaključka da je proizvod ispravan, također se naplaćuju troškovi dijagnostike kao i troškovi povrata proizvoda ako je proizvod poslat dostavnom službom. .
• Svi rezervni dijelovi ugrađeni u proizvode kojima je istekao garantni rok, ostaju u vlasništvu Aquarium Design do uplate punog iznosa popravke prema izdanom računu.
• Proizvode isporučujemo tek po izvršenoj uplati i to uz potvrdu uplate i izvještaj banke o prispijeću sredstava.

Zamjena proizvoda
• Zamjena kompletnog proizvoda se vrši u slučaju kada:
a) su ispunjeni zakonski uslovi prema Zakonu o zaštiti potrošača,
b) je zamjena kompletnog proizvoda standardna servisna procedura za taj proizvod,
c) je nakon tri popravka ista neispravnost proizvoda i dalje prisutna.
• Oštečenja nastala prilikom otpakivanja i ne strucne instalacije i rukovanjem proizvoda, ne smatra se razlogom za zamjenu proizvoda.


Napomena
• Akvarijumi koji su kupljeni rastavljeni (samo staklo) i nisu sklopljeni od strane proizvođača, ne podliježu garanciji, te se podrazumijeva da će krajnji korisnik sam izvršiti sastavljanje akvarijuma. Prilikom preuzimanja stakla kupac če detaljno pegledati stakla (da li ima bilo kakvih oštečenja, ogrebotina, da li je odgovarajuča debljina i dimenzije stakla).
• Korištenje nekvalitetnog i neoriginalnog potrošnog materijala može uzrokovati neispravnost akvarijuma, koja nije predmet garancije te sve troškove popravke snosi krajnji korisnik.
• Garantni rok na spojeve proizvoda je definisan od strane proizvođača i to od 6 do 24 mjeseca bez obzira na trajanje osnovne garancije proizvoda.
• ukoliko se ustanove problemi koji su vezani za posebno modifikovane akvarijume čiji modifikator je krajnji kupac, nisu predmet garancije te se takve intervencije naplaćuju.
• Kvarovi uzrokovani premnještanjem i nepravilnim rukovanjem, nepravilnim i ne stručnim postavljanjem akvarijuma na ne adekvatne podloge (komode, stalci i sl.) nisu predmet garancije.
• Ostali garantni uslovi, zajedno s razlozima eventualnog ne priznavanja garancije su navedeni na garantnom listu koji dolazi uz proizvod.
• Preuzimanje reklamiranih proizvoda moguće je samo uz predočenje originalnog reversnog lista.
• Ukoliko korisnik ne preuzme proizvod u roku 15 dana od završetka servisa naplaćujemo skladištenje u iznosu od 1% tržišne vrijednosti za svaki dan skladištenja.
• Za proizvode koji neće biti preuzeti u roku od 90 dana, a bez prethodnog dogovora o produženom čuvanju, ne odgovaramo.


Spisak ovlaštenih servisa
• Aquarium Design Kakanj - Ovlašteni servis za akvarijume Aquarium Design Kakanj


© Copyright 2017 Aquarium Design - All Right reserved
Informacije

Kontakt:
+387 61 610 722

E-mail:
info@aquariumdesign.ba
Garancija