Ukoliko ste nezadovoljni s kupljenim akvarijumom, kontaktirajte nas, i mi ćemo se potruditi da vašu žalbu riješimo u najkraćem mogućem roku.
Ako ustanovite, prilikom prve upotrebe (unutar 7 dana od prijema), da je akvarijum kojeg ste dobili oštečen, ne funkcionalan, ili ne odgovara navedenim tehničkim specifikacijama koje su istaknute na samom akvarijumu, ambalaži ili u pratećoj dokumentaciji koja je priložena uz akvarijum, molimo Vas da nas kontaktirate i obezbjedite nam sljedeće informacije:
1. Ime i prezime,
2. Dimenzije akvarijuma i broj fiskalnog računa,
3. Opis reklamacije.
Podatke možete dostaviti, putem telefona 061 610 722, ili putem email adrese info@aquariumdesign.ba.
Nakon što zaprimimo informaciju o reklamaciji, te shodno Vašem opisu reklamacije, informisat ćemo Vas o tome:
• Da li se akvarijum može zamjeniti za novi,
• Da li se može izvršiti povrat novca,
• Ili se akvarijum može popraviti.
Dodatne informacije:
Da bi ste ostvarili pravo na reklamaciju, potrebno je da sačuvate originalnu ambalažu sa svom pratećom opremom i dokumentacijom, s kojom je akvarijum bio originalno isporučen, te da obezbijedite račun i garanciju, koju Vam naši uposlenici mogu tražiti prilikom reklamacijskog procesa. Akvarijum mora biti bez fizičkih oštećenja te bez vidljivih tragova, korištenja i habanja.
U slučajevima kad se akvarijum može zamjeniti za novi, i kad se za akvarijum može vratiti novac, na Vašu adresu ćemo poslati dostavnu službu, koja će preuzeti reklamirani akvarijum i vratiti na naše skladište. Kad akvarijum stigne na skladište, informisati ćemo Vas o povratu novaca/slanju zamjenskog akvarijuma. Obavještenje o povratu novca/zamjena za novi akvarijum ili odbijanju zahtjeva za reklamaciju zaprimiti ćete unutar 8 dana (od dana zaprimanja akvarijuma sa zahtjevom za reklamaciju) telefonskim putem ili pismeno, a realizaciju Vašeg zahtjeva (povrat novca/zamjena za novi akvarijum) ili povrat akvarijuma kojem je odbijen zahtjev za reklamaciju najkasnije nakon 15 dana (od dana zaprimanja akvarijuma, sa zahtjevom za reklamaciju).
U suprotnom nas kontaktirajte telefonski na 061 610 722 ili e-mailom na: info@aquariumdesign.ba.
Ukoliko je potrebno, akvarijum popravljati, obezbijedit ćemo Vam sve podatke vezano za popravku Vašeg akvarijuma i o tome obavijestiti pismeno pračeno sa fotografijom ili za Vas organizovati preuzimanje akvarijuma na Vašoj adresi.
Ako je pošiljka oštećena u transportu, takva su oštećenja vidljiva pri preuzimanju pošiljke, te Vas u tom slučaju molimo da pošiljku ne preuzimate.
Molimo Vas da nas kontaktirate kako bismo u što kraćem roku provjerili stanje pošiljke i poslali novu.
Nastojat ćemo da, na obostrano zadovoljstvo, riješimo Vašu reklamaciju.
Radno vrijeme telefonskih operatera je radnim danom od 08:00 do 16:30h.
Vikendom i praznicima korisnička podrška nije dostupna.
© Copyright 2017 Aquarium Design - All Right reserved
Informacije
Kontakt:
+387 61 610 722
E-mail:
info@aquariumdesign.ba
Reklamacija